30 lipca 2012

Perfecting Powder - SMASHBOX VS MAC

W poszukiwaniu pudru idealnego!!


Smashbox, Halo Hydrating Perfecting Powder




Smashbox - Profesjonalna marka SmashBox wywodzi się z Hollywood, gdzie w 1997 roku została stworzona na potrzeby studia fotograficznego przez prawnuków legendy makijażu Maxa Factora.

Halo Hydrating Perfecting Powder to puder mineralny posiadający właściwości przeciwzmarszczkowe oraz pielęgnujące skórę. Aktywnie oddziałuje na wygląd skóry oraz poprawia jej kondycję. Zawiera cząsteczki złota, 48 minerałów, 11 aminokwasów, ekstrakt z owoców Tibetan Goji Berry (kolcowoju zwyczajnego) oraz peptydy. Dzięki opatentowanej formule hydrożelu daje uczucie nawilżenia. Beztłuszczowy, nie zawiera talku ani konserwantów.






Skład:
Mica, Coco-Caprylate/Caprate, Isopropy Linoleate, Synthetic Wax, Polymenthylsilsesquioxane, Water, Zinc Stearate, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Silica, Carprylyl Glycol, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Barium Suflate, Dimethylacrylamide/Acrylic Acid/Polystyrene Ethyl MethacrylateCopolymer Ethoxydiglycol, Sodium Dehydroaceatate, Lycium Barbarum Fruit Extract(Goji Berry), Trisodium Edta, Fulvic Acid, Hydrolyzed Wheat Protein, Palmitoyl Hexapeptide-6, Dimethicone, Gold.
Może zawierać: :Titanium Dioxide(Cl77891), Iron Oxides(Cl77491,Cl77492,Cl77499)

Sposób użycia: 
Puder ma tarkę dzięki której można zetrzeć taką ilość pudru jaka jest nam potrzebna. Nakładam go pędzlem z Sephory do pudru mineralnego.
Do pudru dołączony jest malutki pędzel Kabuki.

Cena i dostępność:
Sephora (cena ok 250 zł),  allegro (ok. 150 zł).
Moja opinia:
Dobre krycie, rewelacyjna trwałość- trzyma się niezmiennie cały dzień,, łatwo się go nakłada, nie tworzy efektu maski, ładnie stapia się z cerą. 

Minusem jest cena. Ja kupiłam pełnowymiarowy produkt na allegro- za ok 150 zł.

Ilość zużytych opakowań: 
w trakcie pierwszego.


Ogólna ocena: 4/5






MAC Mineralize Skinfinish Natural


MAC Cosmetics Inc (Make-up Art Cosmetics) została założona w Kanadzie przez Franka Toskana i Franka Angelo w 1984 roku. Angelo był oryginalnym założycieliem. Toskan był makijażystą i profesjonalnym fotografem, a Angelo był właścicielem sieci salonów fryzjerskich. Ponieważ oboje się fascynowali i zajmowali fotografią, to dosyć szybko zaczęli potrzebować innych produktów kosmetycznych, które by były bardziej trwałe,kolorowe i uniwersalne dla tworzenia prawdziwej fotografii artystycznej.

Estée Lauder początkowo zdobył kontrolę w MAC w 1994 r. i ostatecznie nabył firmę w 1998. Fundusz MAC AIDS (środki przeznaczone na zwalczanie HIV/AIDS) powstał również w roku 1994.

Makeup artystów i sprzedawców jest oparty na artystycznych talentach. Wizerunek Artystów-Makijażystów w MAC jest integralną częścią filozofii firmy. Współzałożycielem firmy Frank Toskan powiedział: „Jeżeli nie mogę komunikować sie z moimi klientami bezpośrednio, tak więc moje sprzedawcy muszą nieść związek między moją filozofią a moimi klientami.” MAC nie szkoli swoich pracowników, żeby wyierać nacisk na klientów, aby wreszcie zrobili zakup. Zamiast tego mają zachęcić, są źródłem i artystycznym konsultantem klienta.



MAC Mineralize Skinfinish Natural

Prasowany, wypiekany, mineralny puder prasowany. Niezwykle wydajny. Może być używany jako podkład, jako puder, również do poprawek w ciągu dnia zarówno pędzlem jak i puszkiem. Daje  naturalny efekt.




Sposób użycia: 
Puder nakładam  pędzlem z Sephory do pudru mineralnego. Na twarz nakładam kolistym ruchem - lepiej się stapia ze skórą i dłużej się trzyma na twarzy. Nakładam na podkład , 

Cena i dostępność:
Sklepy MAC (cena ok 120 zł)
Moja opinia:
Rewelacyjne krycie i trwałość nie tworzy efektu maski, ładnie stapia się z cerą, długo się trzyma i ma bardzo ładny kolor ( mam odcień Medium), a do tego świetnie matuje cerę. Nie podkreśla suchych skórek.



Ilość zużytych opakowań: 
w trakcie pierwszego.


Ogólna ocena: 5/5


Po prawej stronie na zdjęciach rozświetlacze MAC Mineralize Skinfinish w odcieniu Soft and Gentle oraz Redhead Mineralize Skinfinish - moi ulubieńcy - recenzja w osobnym poście.



Kashya

White Smile Spa - profesjonalne wybielanie zębów


Kupon zakupiłam na Grupponie za 99 zł zamiast 499 zł - oferta obejmowała wybielanie zębów metodą żel + fotonaświtlanie - 3 seanse po 20 min. Oferta dotyczyła Katowic.
Początek tej całej historii z WSS (White Smile Spa) było nieco nieudany i frustrujący. Chciałam umówić wizytę przy pomocy ich strony internetowej miesiąc po wykupieniu kuponu, po czym wszystkie dni były nieaktywne. Zadzwoniłam zatem na infolinię i usłyszałam, że punkt w Katowicach został zlikwidowany. Pani zaproponowała mi w zamian Stolicę, Poznań lub Kraków. Wybrałam Kraków, gdyż jest najbliżej mojej miejscowości. Zarezerwowałam termin i znowu rozczarowanie zostałam poinformowana esemesem, iż w związku z remontem moje wizyta nie jest możliwa i skontaktują się ze mną po remoncie. O dziwo gdy już w zasadzie spisałam wszystko na straty zadzwoniła do mnie Pani i miłym głosem oznajmiła, że chce ustalić termin wizyty. Bingo ! Jest termin, jest szansa na wizytę  no ale w końcu  do trzech razy sztuka:) Tym razem zadzwonił Pan o przełożenie na szczęście tylko godziny, więc w godzinach rannych zawitałam w Krakowie.
Rzeczywiście po wejściu do gabinetu widać było, że niedawno był remontowany. Wyglądał schludnie i przyjemnie. Pani sprawdziła mój kolor uzębienia, i zaczęłyśmy wybielanie. 3 sesje po 15 minut (a nie tak jak podawano po 20 minut). Wyglądało to tak : otrzymałam nakładkę – rozwierak na usta. Po czym Pani nałożyła żel i włączyła lampę na 15 minut – czynność tę powieliła trzykrotnie. 

Źródło : http://www.wybielaniezebow.org.pl/?r=main/gallery



Fot. Depositphotos
Żródło :http://www.we-dwoje.pl/piekne;zeby;-;strzez;sie;perfekcji,artykul,26833.html


Efekt: na pewno nie mam hollywoodzkiego uśmiechu, biel nie zabija przy pierwszym uśmiechu. Zęby są jaśniejsze może o 2 tony. Wyglądają estetycznie, kolor jest jednolity. Ogólnie za cenę 99 zł jestem raczej zadowolona z efektu. Pomijając trzy nieudane próby umówienia się na wizytę:)

Larysa

27 lipca 2012

GAP - wyprzedaż


W 1969 roku  Doris i Don Fisherowie otworzyli pierwszy sklep Gap w San Francisco. Do sklepów tej amerykańskiej marki  zaglądają wszyscy Ci, którzy chcą znaleźć zawsze modne codzienne ubrania i różne dodatki.
W sklepie najczęściej kupuję luźne t-shirty, bluzy, wygodne spodnie i dżinsy. Marka obejmuje linie Gap, GapKids i babyGap.
Wreszcie sklep Gap pojawił się w Katowicach w Silesia City Center. A że jest czas wyprzedaży postanowiłam zaopatrzyć się w parę rzeczy.


Bluza sportowa męska i damska przecenione z 249 zł na 120 zł.

Bluzeczki z serii miasta świata w dziale dziecięcym, przecenione z kwoty 79 zł na 35 zł.
Kupiłam jedną dla mojej córeczki i jedną dla siebie rozmiar dziecięcy XXL i pasuje! także warto zerknąć  także w dziale dziecięcym na te największe rozmiary.


26 lipca 2012

LC WAIKIKI - turecka marka

Ulubiona marka Turcji.
Pierwszy raz miałam z tą marką styczność w tureckim mieście Alanya. Byłam pod dużym wrażeniem dobrej jakości odzieży. Kupiłam wtedy bardzo dużo rzeczy dla mojej córeczki i dla siebie.   
Byłam mile zaskoczona, gdy w Silesia City Center zobaczyłam w witrynie sklepowej: " LC WAIKIKI wkrótce otwarcie"


Motto firmy:
"Każdy zasługuje na to, aby dobrze się ubrać"

LC Waikiki jest liderem w tureckim przemyśle odzieżowym od 2004 roku i nadal jest najważniejszą branżą w Turcji, oferującą modne ubrania dla każdego. Stwarzając okazję do zakupów w rozsądnej cenie, LC Waikiki może sprostać potrzebom całej rodziny, udostępniając swoje kolekcje dla dorosłych, młodzieży, dzieci, przedszkolaków i niemowląt. Oprócz modnych produktów w jesienno-zimowej i wiosenno-letniej kolekcji, naszą uwagę mogą zwrócić kolekcje LC Waikiki przeznaczone dla kobiet w ciąży, dla osób udających się na przyjęcie, na uroczystości świąteczne oraz szkolne.
LC Waikiki ma 362 sklepy w 70 miastach w Turcji i wciąż otwiera nowe sklepy. Obecnie ma 31 sklepów w Albanii, Bośni i Hercegowiny, Bułgarii, Iraku, Egipcie, Kazachstanie, Rumunii, Syrii, Rosji i Niemczech, w sumie w 2012 roku LC Waikiki planuje otworzyć 15 nowych sklepów.



 Bluzka damska kupiona 3 lata temu w Turcji.
 Bluzeczka dziecięca , cena 32,00 zł
 Spódniczka dziecięca,  cena 35,00 zł
 Bluzeczka dziecięca kupiona na przecenie za 23,00 zł
 Ręcznik plażowy kupiony w dziale dziecięcym za 32,00 zł

Bardzo dobra jakość ubrań, piękne, kolorowe rzeczy dla dzieci i  przystępne ceny - polecam!!!!


GOSH

Dzisiaj ucieszona faktem, iż w naszej miejscowości w nowej drogerii pojawił się asortyment Marki Gosh postanowiłam zrobić małe zakupy:

Puder opalizujący do twarzy i ciała - zakupiony w samym środku lata:)

Cena 69 zł


Cienie do powiek - QUATTRO EYE SHADOW - w odcieniach brązu i beżu

Cena 49 zł

A do tego kredka do oczu wodoodporna - GRATIS
Opis produktów wraz z opinią już niebawem:)

Podarunek

Dzisiaj w ten pochmurny, szarawy i nieco męczący dzień Mój Jedyny "Ktoś" sprawił, że pojawił się uśmiech na mojej twarzy a w serduszku zrobiło się cieplutko...W zasadzie wystarczy malutki podarunek, czasem jedno miłe słowo, przyjazne spojrzenie lub po prostu bycie obok żeby poczuć się cudownie...

 


25 lipca 2012

THE BODY SHOP - KREMY POD OCZY



The Body Shop jest oryginalną, naturalną oraz etyczną marką kosmetyczną. The Body Shop poszukuje wyjątkowych oraz naturalnych składników do produkcji wspaniałych kosmetyków podkreślających naturalne piękno. Dążąc do mądrego wykorzystywania zasobów naturalnych, The Body Shop poszukuje w każdym zakątku kuli ziemskiej naturalnych substancji, które mogłyby zostać użyte do produkcji kosmetyków. The Body Shop jest niesamowicie dumy z faktu, że jest pierwszą firmą kosmetyczną, która wprowadziła zasady uczciwego handlu do przemysłu kosmetycznego poprzez swój własny program Wspólnota Uczciwego Handlu (Community Fair Trade). Ponadto, The Body Shop jako pierwszy wprowadził opakowania, które w całości mogą zostać poddane procesowi recyklingu. Marka zwraca także uwagę międzynarodowej społeczności na problemy takie jak handel dziećmi i młodzieżą.

Całą swoją działalność The Body Shop opiera na 5 zasadach :
NIE TESTUJĄ NA ZWIERZĘTACH
WZMACNIAJĄ SAMOOCENĘ
BRONIĄ PRAW CZŁOWIEKA
CHRONIĄ NASZĄ PLANETĘ
WSPIERAJĄ UCZCIWY HANDEL


VITAMIN E EYE CREAM




Zastosowanie:
Nawilżający krem pomagający chronić delikatną skórę wokół oczu. Redukuje delikatne zmarszczki mimiczne, opuchliznę oraz cienie pod oczami. Pozostawia skórę gładką i miękką. Poza witaminą E zawiera również odżywcze masło shea oraz olejek różany.

Skład:  
Aqua (Water), Glycerin, Cyclomethicone, Methyl Glucose Sesquistearate, Rosa canina (Rose Hips Oil), Methyl Gluceth-20, Mica, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Saccharide Isomerate, Phenoxyethanol, Barium Sulfate, Butyrospermum parkii (Shea Butter), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Algae (Seaweed Extract), Sodium Hyaluronate, Methylparaben, Sodium Hydroxide, Dimethicone, Butylparaben, Ethylparaben, Disodium EDTA, Isobutylparaben, Propylparaben, Chlorphenesin, Sodium Dehydroacetate, CI 77891.

Sposób użycia: 
krem nakładam rano na oczyszczoną skórę pod korektor YSL Touch Eclat.

Cena i dostępność:

Sklepy The Body Shop ( ja kupuję w Silesia City Center - bardzo miła obsługa - szczególnie jedna Pani)
Za opakowanie 15 ml zapłaciłam 39,00 zł.

Moja opinia:
Krem świetnie nawilża, jednak przy pierwszych zmarszczkach nawilżenie to za mało. Dlatego kupiłam krem z serii NUTRIGANICS - Smoothing EYE CREAM.

Ilość zużytych opakowań:
1 szt


Ogólna ocena: 4/5



NUTRIGANICS - SMOOTHING EYE CREAM 

Nutriganics to kompletna seria do pielęgnacji twarzy o właściwościach nawilżających, tonizujących oraz likwidujących pierwsze zmarszczki mimiczne.

Pośród składników linii znajdziemy olejek babassu, czerwone winogrona, oliwę z oliwek, cukier trzcinowy, chabry, dziki bez , wyciąg z kiełków alfa alfa, szwajcarski tymianek, budleję oraz aloes. Łącznie seria zawiera 15 aktywnych składników naturalnych. 

W ofercie znajdziecie 6 produktów Nutriganics:
Krem na dzień
Krem na noc - recenzja w kolejnym poście na temat kremów
Krem pod oczy
Pianka do mycia twarzy  
Tonik do twarzy
Maska wygładzająca

Zastosowanie:
Wygładzający krem pod oczy redukujący pierwsze oznaki starzenia. Optycznie zmniejsza drobne linie i zmarszczki. Po zastosowaniu poprawia się napięcie skóry. Zawiera organiczny olejek babassu z upraw Zrównoważonego Handlu.


Skład:  

Aqua , Centaurea Cyanus Flower Water , Glycerin , Undecane , Glyceryl Stearate Citrate, Simmondsia Chinensis Seed Oil , Cetearyl Alcohol , Candelilla Cera, Tridecane , Stearyl Alcohol , Myristyl Alcohol, Mica , Benzyl Alcohol, Titanium Dioxide , Cetearyl Glucoside , Xanthan Gum , Myristyl Glucoside, Orbignya Oleifera Seed Oil , p-Anisic Acid , Salicylic Acid , Potassium Sorbate , Sodium Hydroxide , Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Phytate , Tocopherol , Parfum , Medicago Sativa Extract , Linalool, Citronellol , Buddleja Davidii Extract , Plantago Lanceolata Leaf Extract , Sambucus Nigra Flower Extract, Thymus Vulgaris Extract , Malva Sylvestris Flower Extract , Sodium Benzoate , Vitis Vinifera Bud Extract, Limonene , Alcohol , Arginine .

Sposób użycia: 
Nakładam na noc delikatnie wklepując.


Cena i dostępność:
Sklepy The Body Shop
Za opakowanie 15 ml zapłaciłam 65,00 zł.

Moja opinia:
Redukuje kurze łapki, nawilża, wygładza i rozjaśnia skórę wokół oczu, jak dla mnie rewelacja.

Ilość zużytych opakowań:
1 szt

Ogólna ocena: 5/5

Kashya

MOHITO - KOLEKCJA JESIENNA 2012


 Muszę przyznać, że Mohito jest jedną z sieciówek do której mam słabość. Pojawiła się już zapowiedź jesiennej kolekcji 2012. Muszę przyznać, że po żarówiastych, wyrazistych letnich kolorach- kolory jesieni nieco mnie przytłoczyły. Takie było moje pierwsze wrażenie. Ale po dłuższym oglądaniu muszę przyznać, że i tym razem Mohito mnie nie zawiodło. Dominuje kolor śliwkowy, kremowy, odcienie brązu i zieleni z elementami złota. I oczywiście nie zabrakło klasycznej czerni.Moją uwagę przykuł  motyw "wężowej skóry" na paskach, butach i bluzkach.Wszystkie ubrania są bardzo kobiece i podkreślające sylwetkę. Nie ma w nich jednak nudy, a nawet delikatny rockowy charakter. Warto wstąpić do Mohito, choćby po klasyczną czarną ołówkową spódnicę -:)




Larys

24 lipca 2012

LUSH Catastrophe - maseczka - RECENZJA


Lush jest producentem wyłącznie naturalnych kosmetyków, sprzedawanych w sklepach firmowych Lush'a lub wysyłkowo (Polska jest na liście odbiorców).
Kosmetyki produkowane są ze świeżych owoców i warzyw (w ofercie są również produkty dla wegan), naturalnych olejków i minimalnych ilości bezpiecznych syntetyków, z absolutnym wykluczeniem składników pochodzenia zwierzęcego czy domniemanie testowanych na zwierzętach. Produkty Lush są "testowane na ludziach".
Kosmetyki są wytwarzane ręcznie, w większości pozbawione konserwantów. 


Skład maseczki:
- jagody - bogate źródło antyoksydantów, minerałów i witamin, mają działanie ściągające i złuszczające a witamina C w nich zawarta działa rozjaśniająco i zapobiega powstawaniu wolnych rodników
- puder galmanowy - minerał o właściwościach łagodzących
- olej migdałowy - wygładza i zmiękcza skórę
- olejek rumiankowy - działa przeciw bakteryjnie, przeciw zapalnie, zwalcza zaczerwienienia
- olejek ze słodkiej pomarańczy - działa antyseptycznie
- absolut różany - działa przeciw zapalnie i regenerująco
- mech irlandzki - zawiera substancje wspomagające nasz układ odpornościowy

Zastosowanie:
cera mieszana , tłusta, trądzikowa

Opakowanie:
Czarne pudełeczko, każdy kosmetyk ma nalepkę, podającą dokładny skład, z oznaczeniem kolorystycznym pozwalającym zrozumieć, czy dany składnik jest naturalny i organiczny, czy też jedynie naturalny, lub czy jest "bezpiecznym syntetykiem".

Pojemność: 75 gram i 125 gramowe.




Moja opinia:
pachnie pięknie - jagodowo - trochę jak pyszny jogurt jagodowy i wygląda podobnie - trzeba uważać przy wyciąganiu z lodówki aby np. mąż sie nie pomylił. Po odkręceniu wieczka można zauważyć niewielką ilość wody, ja delikatnie mieszam maseczkę i nakładam.
Trzymam ją ok 5 minut i zmywam chłodną wodą. Twarz po masce jest gładka, rozjaśniona  i pozostawia lekką powłokę na skórze - skóra jest atłasowa.



Ciekawostki:
Maseczka jest ważna 1 miesiąc i należy (jak wszystkie produkty LUSH ) trzymać ją w lodówce.
Już w październiku  w Warszawie zostanie otworty pierwszy polski salon tej angielskiej marki. Potem Kraków, Gdańsk i Poznań.
Podobno od razu też zacząć też ma działanie sklep internetowy z kosmetykami LUSH.

Po zebraniu 5 czarnych pudełeczek można otrzymać darmową maseczkę.


Ocena: 5/5

23 lipca 2012

CETAPHIL - EMULSJA DO MYCIA

Galderma to firma w przemyśle farmaceutycznym i należy do światowej czołówki . Prowadzi działalność badawczo-rozwojową i sprzedaż dermatologicznych produktów leczniczych oraz rozwiązań z obszaru dermatologii korekcyjnej i estetycznej. Firma oferuje szeroką gamę preparatów stosowanych w schorzeniach skóry, włosów i paznokci.
Galderma powstała w 1981 r. w formie joint venture utworzonego przez spółki Nestlé i L’Oréal - a te już wszyscy kojarzymy i znamy. Firma wyprodukowała emulsję do mycia Cetaphil, o której jest dzisiejszy post.

Zastosowanie:
Cetaphil - łagodna emulsja, nie powodująca podrażnień, do specjalnej pielęgnacji delikatnej i wrażliwej skóry twarzy, jest szczególnie polecana w przypadku:
- skóry suchej,
- skóry wrażliwej,
- skóry przed i po zabiegach dermatologicznych,
- skóry z trądzikiem młodzieńczym i różowatym,
- demakijażu twarzy i okolic oczu.
Może być również stosowana u dzieci.
Emulsja do mycia twarzy i ciała nie zawiera w sobie mydła, jest bardzo delikatna, bezzapachowa.


Skład:  Aqua, Cetyl Alcohol, Propylene glycol, Butylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Sodium Lauryl Sulfate, Stearyl Alcohol, FIL 0214.V00. 

Sposób użycia:
Nakładam emulsję na skórę, rozprowadzam delikatnie - uwaga!! emulsja się nie pieni. Następnie spłukuję.  
Można stosowac bez wody przez nałożenie emulsji na twarz, wmasowanie, a  następnie należy delikatnym wacikiem przeczyśćic twarz. Jednak ja raczej stosowałam pierwszą metodę mycia. Produkt jest bezapachowy, polecany przez dermatologów

Cena i dostępność:
Za opakowanie 500 ml zapłaciłam 55,00 zł. Kupiłam przez allegro. Widziałam je również w aptekach w Polsce.

Moja recenzja:
Na początku stosowania byłam niezadowolona. Konsystencja emulsji mi nie odpowiadała gdyż się nie pieniła i miałam wrażenie że moja twarz pozostaje brudna. Jednak po tygodniu zauważyłam że buzia zrobiła sie nawilżona i promienna. Jedyną wadą jest to że trzeba go nakładać dość dużo i dlatego szybko się kończy. 

Ilość zużytych opakowań:
1 szt 500 ml

Ogólna ocena: 5/5




SORAYA - Bio Repair 30 +

 
Zgodnie z misją Marki Soraya - zresztą bardzo trafną - "Nie zawsze to co najlepsze musi być najdroższe". SORAYA to jedna z czterech najbardziej rozpoznawalnych polskich marek kosmetycznych.Kosmetyki powstają na bazie mikroelementów i składników naturalnych bogatych witaminy.
Ja chciałam Wam przedstawić krem z serii kosmetyków Bio Ripair 30 +.
 Krem Intensywna ochrona młodości skóry wrażliwej krem na noc




Działanie : przeciwzmarszczkowe i antyrodnikowe, wspiera somoodnowę
Krem jest w 94% bez konserwantów,bez silikonów, bez alkoholu i bez glikolu propylenowego, zatem idealny dla skóry wrażliwej.
Po półrocznym stosowaniu uważam, że krem doskonale się sprawdził. Skóra jest dobrze nawilżona, napięta i zregenerowana. Krem dobrze się wchłania i pozostawia na skórze uczucie świeżości i wygładzenia. Redukuje również oznaki zmęczenia. Polecam za tak przystępną cenę zyskamy naprawdę dobry produkt. Cena to ok 24 - 26 zł (słoiczek starcza na 3 miesiące)


Kolejny produkt Marki Soraya, który według mnie jest godny polecenia to Art&Diamonds - Wygładzająca maseczka - mikrodermabrazja 30 +

Działanie :  delikatnie oczyszcza, przyśpiesza regeneracje naskórka, sprawia, że skóra staje się młodsza i wyraźnie gładsza,przywraca elastyczność, witalność i blask
Składniki aktywne:
Diamentowy pył, Tarcza antyrodnikowa, IBR Dormin, Ultra Expert 5D











Maseczkę nakładam kolistymi ruchami co 2 dni. Skóra twarzy jest  wygładzona, elastyczna i oczyszczona. Maseczka dodatkowo chroni przed działaniem promieni słonecznych. Efekt jest naprawdę super.
Cena maseczki to ok. 20 - 23 zł

22 lipca 2012

FILOFAX - organizer kalendarz

W samym środku roku postanowiłam kupić nowy organizer. Zawsze podobały mi się kalendarze Filofax. Akurat w sklepie internetowym była przecena na poniższy model - Chameleon Personal Organiser.
Piękna skórzana oprawa, mnóstwo przegródek, nawet wkład na wizytówki, kolorowe kartki na notatki.
Zamówiłam jeszcze kalendarz na 2013 rok - już są w sprzedaży.





Wkład na wizytówki. Znaczniki POST-IT są idealne do zaznaczania ważnych spraw i poszczególnych grup.
Z tyłu kieszonka zamykana na zamek.

Jak dla mnie to jest to wymarzony kalendarz.

21 lipca 2012

MAYBELLINE COLOR TATTOO 24HR

Od momentu pojawienia się tych cieni w sprzedaży w Polsce, w drogeriach  z kosmetykami Maybelline ciągle ich brakuje – rozchodzą się błyskawicznie. Ja znalazłam je w Rossmanie w Galerii Krakowskiej - 3 tygodnie temu.  W  SuperPharm i Rossmanie w Silesii City Center niestety ich nie znalazłam.
Głośno o nich wśród blogerek, a także chwalą je makijażyści i wizażyści.

Cienie mają konsystencję kremową,  bardzo łatwo sie rozprowadzają i są trwałe. Cienie można rozcierać lub rysować nimi kreski . Bardzo szybką się utrwalają i chcąc je zmyć trzeba włożyć w to trochę wysiłku.

Kupiłam 2 kolory:
45-Infinite White
35-On and on Bronze
Planuję jeszcze kupić turkusowy.
Cena za 1 sztukę to 24 zł, jakościowo są bardzo dobre nawet powiedziałabym że lepsze od MAC Paint Pot, za które trzeba zapłacić, jak dobrze pamiętam ok. 70 zł.




45-Infinite White
35-On and on Bronze


Potrzebowałam cieni, które będą idealne na lato, przy tym sprawdzą się na plaży.
Nakładam je palcami na bazę ART-DECO. Niestety w moim przypadku bez nałożenia bazy cienie trzymają się ok. 7 godzin. Nie znalazłam jeszcze cieni, które na mojej powiece wytrzymają dłużej.
Kolorki są piękne, powieka wygląda jakby była lekko oszroniona.