26 lipca 2012

LC WAIKIKI - turecka marka

Ulubiona marka Turcji.
Pierwszy raz miałam z tą marką styczność w tureckim mieście Alanya. Byłam pod dużym wrażeniem dobrej jakości odzieży. Kupiłam wtedy bardzo dużo rzeczy dla mojej córeczki i dla siebie.   
Byłam mile zaskoczona, gdy w Silesia City Center zobaczyłam w witrynie sklepowej: " LC WAIKIKI wkrótce otwarcie"


Motto firmy:
"Każdy zasługuje na to, aby dobrze się ubrać"

LC Waikiki jest liderem w tureckim przemyśle odzieżowym od 2004 roku i nadal jest najważniejszą branżą w Turcji, oferującą modne ubrania dla każdego. Stwarzając okazję do zakupów w rozsądnej cenie, LC Waikiki może sprostać potrzebom całej rodziny, udostępniając swoje kolekcje dla dorosłych, młodzieży, dzieci, przedszkolaków i niemowląt. Oprócz modnych produktów w jesienno-zimowej i wiosenno-letniej kolekcji, naszą uwagę mogą zwrócić kolekcje LC Waikiki przeznaczone dla kobiet w ciąży, dla osób udających się na przyjęcie, na uroczystości świąteczne oraz szkolne.
LC Waikiki ma 362 sklepy w 70 miastach w Turcji i wciąż otwiera nowe sklepy. Obecnie ma 31 sklepów w Albanii, Bośni i Hercegowiny, Bułgarii, Iraku, Egipcie, Kazachstanie, Rumunii, Syrii, Rosji i Niemczech, w sumie w 2012 roku LC Waikiki planuje otworzyć 15 nowych sklepów.



 Bluzka damska kupiona 3 lata temu w Turcji.
 Bluzeczka dziecięca , cena 32,00 zł
 Spódniczka dziecięca,  cena 35,00 zł
 Bluzeczka dziecięca kupiona na przecenie za 23,00 zł
 Ręcznik plażowy kupiony w dziale dziecięcym za 32,00 zł

Bardzo dobra jakość ubrań, piękne, kolorowe rzeczy dla dzieci i  przystępne ceny - polecam!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz