23 lipca 2012

CETAPHIL - EMULSJA DO MYCIA

Galderma to firma w przemyśle farmaceutycznym i należy do światowej czołówki . Prowadzi działalność badawczo-rozwojową i sprzedaż dermatologicznych produktów leczniczych oraz rozwiązań z obszaru dermatologii korekcyjnej i estetycznej. Firma oferuje szeroką gamę preparatów stosowanych w schorzeniach skóry, włosów i paznokci.
Galderma powstała w 1981 r. w formie joint venture utworzonego przez spółki Nestlé i L’Oréal - a te już wszyscy kojarzymy i znamy. Firma wyprodukowała emulsję do mycia Cetaphil, o której jest dzisiejszy post.

Zastosowanie:
Cetaphil - łagodna emulsja, nie powodująca podrażnień, do specjalnej pielęgnacji delikatnej i wrażliwej skóry twarzy, jest szczególnie polecana w przypadku:
- skóry suchej,
- skóry wrażliwej,
- skóry przed i po zabiegach dermatologicznych,
- skóry z trądzikiem młodzieńczym i różowatym,
- demakijażu twarzy i okolic oczu.
Może być również stosowana u dzieci.
Emulsja do mycia twarzy i ciała nie zawiera w sobie mydła, jest bardzo delikatna, bezzapachowa.


Skład:  Aqua, Cetyl Alcohol, Propylene glycol, Butylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Sodium Lauryl Sulfate, Stearyl Alcohol, FIL 0214.V00. 

Sposób użycia:
Nakładam emulsję na skórę, rozprowadzam delikatnie - uwaga!! emulsja się nie pieni. Następnie spłukuję.  
Można stosowac bez wody przez nałożenie emulsji na twarz, wmasowanie, a  następnie należy delikatnym wacikiem przeczyśćic twarz. Jednak ja raczej stosowałam pierwszą metodę mycia. Produkt jest bezapachowy, polecany przez dermatologów

Cena i dostępność:
Za opakowanie 500 ml zapłaciłam 55,00 zł. Kupiłam przez allegro. Widziałam je również w aptekach w Polsce.

Moja recenzja:
Na początku stosowania byłam niezadowolona. Konsystencja emulsji mi nie odpowiadała gdyż się nie pieniła i miałam wrażenie że moja twarz pozostaje brudna. Jednak po tygodniu zauważyłam że buzia zrobiła sie nawilżona i promienna. Jedyną wadą jest to że trzeba go nakładać dość dużo i dlatego szybko się kończy. 

Ilość zużytych opakowań:
1 szt 500 ml

Ogólna ocena: 5/5




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz