25 lipca 2012

MOHITO - KOLEKCJA JESIENNA 2012


 Muszę przyznać, że Mohito jest jedną z sieciówek do której mam słabość. Pojawiła się już zapowiedź jesiennej kolekcji 2012. Muszę przyznać, że po żarówiastych, wyrazistych letnich kolorach- kolory jesieni nieco mnie przytłoczyły. Takie było moje pierwsze wrażenie. Ale po dłuższym oglądaniu muszę przyznać, że i tym razem Mohito mnie nie zawiodło. Dominuje kolor śliwkowy, kremowy, odcienie brązu i zieleni z elementami złota. I oczywiście nie zabrakło klasycznej czerni.Moją uwagę przykuł  motyw "wężowej skóry" na paskach, butach i bluzkach.Wszystkie ubrania są bardzo kobiece i podkreślające sylwetkę. Nie ma w nich jednak nudy, a nawet delikatny rockowy charakter. Warto wstąpić do Mohito, choćby po klasyczną czarną ołówkową spódnicę -:)




Larys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz