30 lipca 2012

White Smile Spa - profesjonalne wybielanie zębów


Kupon zakupiłam na Grupponie za 99 zł zamiast 499 zł - oferta obejmowała wybielanie zębów metodą żel + fotonaświtlanie - 3 seanse po 20 min. Oferta dotyczyła Katowic.
Początek tej całej historii z WSS (White Smile Spa) było nieco nieudany i frustrujący. Chciałam umówić wizytę przy pomocy ich strony internetowej miesiąc po wykupieniu kuponu, po czym wszystkie dni były nieaktywne. Zadzwoniłam zatem na infolinię i usłyszałam, że punkt w Katowicach został zlikwidowany. Pani zaproponowała mi w zamian Stolicę, Poznań lub Kraków. Wybrałam Kraków, gdyż jest najbliżej mojej miejscowości. Zarezerwowałam termin i znowu rozczarowanie zostałam poinformowana esemesem, iż w związku z remontem moje wizyta nie jest możliwa i skontaktują się ze mną po remoncie. O dziwo gdy już w zasadzie spisałam wszystko na straty zadzwoniła do mnie Pani i miłym głosem oznajmiła, że chce ustalić termin wizyty. Bingo ! Jest termin, jest szansa na wizytę  no ale w końcu  do trzech razy sztuka:) Tym razem zadzwonił Pan o przełożenie na szczęście tylko godziny, więc w godzinach rannych zawitałam w Krakowie.
Rzeczywiście po wejściu do gabinetu widać było, że niedawno był remontowany. Wyglądał schludnie i przyjemnie. Pani sprawdziła mój kolor uzębienia, i zaczęłyśmy wybielanie. 3 sesje po 15 minut (a nie tak jak podawano po 20 minut). Wyglądało to tak : otrzymałam nakładkę – rozwierak na usta. Po czym Pani nałożyła żel i włączyła lampę na 15 minut – czynność tę powieliła trzykrotnie. 

Źródło : http://www.wybielaniezebow.org.pl/?r=main/gallery



Fot. Depositphotos
Żródło :http://www.we-dwoje.pl/piekne;zeby;-;strzez;sie;perfekcji,artykul,26833.html


Efekt: na pewno nie mam hollywoodzkiego uśmiechu, biel nie zabija przy pierwszym uśmiechu. Zęby są jaśniejsze może o 2 tony. Wyglądają estetycznie, kolor jest jednolity. Ogólnie za cenę 99 zł jestem raczej zadowolona z efektu. Pomijając trzy nieudane próby umówienia się na wizytę:)

Larysa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz