27 sierpnia 2012

Cienie do powiek - GOSH - opinia

Miesiąc temu zakupiłam także cienie do powiek Quattro Eye Shadow marki GOSH i muszę powiedzieć, że tak jak i puder spełniły moje oczekiwania. Gosh pisze cyt: "Doskonałej jakości cienie do oczu, których lekko kremowo-pudrowa konsystencja zapewnia długotrwały efekt. Posiadają stabilne barwniki i lumino-optyczne pigmenty, które dostosowują się do źródła światła. Masło shea, witamina E i zmiękczające olejki roślinne pielęgnują i chronią. Zawierają filtry przeciwsłoneczne"

Do wyboru są cztery palety kolorystyczne w uniwersalnych odcieniach :

 Efekt na ręce oczywiście nie odzwierciedla efektu na powiece, ale chciałam pokazać, że cienie są lekko perłowe i bardzo dobrze zestawione kolorystycznie.



Moja opinia : cienie dobrze się aplikują, nie sypią się i są bardzo wydajne, wystarczy jedno pociągnięcie pędzelkiem i już jest widoczny efekt. Utrzymują się cały dzień. Delikatny perłowy połysk ładnie rozświetla oko. Zestawienie kolorystyczne doskonale dobrane. Jedynym minusem może być cena - ale ja myślę, że warto wydać więcej a mieć dobrej jakości produkt.

Ocena : 5/5

Larysa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz