14 sierpnia 2012

Moje ukochane greckie FOLLI FOLLIE

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam grecką markę Folli Follie. W ich biżuterii, zegarkach, torebkach i akcesoriach zakochałam się rok temu na wyspie Korfu.
Biżuteria produkowana jest z najwyższej jakości srebra o próbie 925/1000, 18-karatowego złota oraz kamieni szlachetnych i półszlachetnych. Kolekcja kolorowych torebek damskich projektowanych przez najlepszych włoskich projektantów podbiła serca kobiet na całym świecie.
A w dzisiejszym dniu prezent, który otrzymałam od moich najbliższych, przysporzył mi wiele radości.






Firma Folli Follie w swojej  kampanii reklamowej o haśle „Szaleję za Grecją” („Crazy for Greece”) zamierzała pokazać pozytywny wizerunek Grecji.. Biorąc pod uwagę aktualną sytuację panującą w Grecji taka inicjatywa promująca kraj jest niezbędna.

 Produkty firmy są reklamowane przez znaną i lubianą w Azji aktorkę i modelkę Geli Lai.


Ja szaleję za Grecją a Wy?

Kashya



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz