13 sierpnia 2012

PANDORA



Para złotników – Winnie i Per Enevoldsen założyli pierwszy sklep PANDORA w 1982 roku w Kopenhadze. Wtedy powstała baza unikalnego designu - wyjątkowo kobiecego i ponadczasowego.
Z upływem czasu firma zmieniła się w międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego wyroby sprzedawane są w 22 krajach i cały czas pojawiają się nowe sklepy. Dziś PANDORA sprzedawana jest w ponad 8000 sklepów na całym świecie.

Wielki sukces PANDORY - kultowa bransoletka z zawieszkami w srebrze, złocie, z kamieniami szlachetnymi i półszlachetnymi, które mogą być w dowolny sposób komponowane. PANDORA to także szeroki wybór pierścionków, kolczyków i naszyjników z najwyższej jakości srebra, 14 i 18-karatowego złota oraz kamieni takich jak diament, topaz, szafir, akwamaryn itp.
Każdy element jest wykonany ręcznie, aby spełnić wymogi jakości PANDORY.

A oto moja Pandorka.



Biżuteria nie należy do najtańszych, ale firma co jakiś czas organizuje promocje. Ostatnio można było kupić jedną bransoletkę, a drugą dostawało się gratis.


Letnia oferta limitowana - w sklepach Pandora.

Oferta z zawieszkami.


Następny mój zakup to zawieszki z  motywami zwierzęcymi.
Posiadacie je już w swojej kolekcji? Który jest najładniejszy?

Kashya

2 komentarze:

  1. Te motywy zwierzęce wiercą mi dziurę w brzuchu... :S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tydzień temu już je miałam w rękach, ale tylko 2 zawieszki, reszta była chwilowo niedostępna , więc się wstrzymałam. Muszę je zobaczyć wszystkie razem, wtedy wybiorę.

      Usuń