07 sierpnia 2012

Mis Bikinis 1

Cześć Dziewczyny, dzisiaj chciałabym pokazać Wam stroje kąpielowe moje i mojej córki. W większości są to stroje firmy Calzedonia, część kupionych w ubiegłym roku a część w tym.



 Strój push-up Calzedonia, majtki kupiłam w dwóch kolorach. Możliwośc zapinania ramiączek na szyi lub jak typowy biustonosz.


 Strój firmy Next z możliwością wiązania ramiączek na szyi lub całkowitego ich odpięcia.


 Mój ulubiony strój kąpielowy firmy Calzedonia. 


A teraz stroje kąpielowe mojej córeczki.

Strój jednoczęściowy firmy Next z jabłuszkiem.


 Majteczki  i dwa stroje firmy Calzedonia.


 Ten jest moim ulubionym. Udało mi się go kupić po przecenie, był dostępny jeszcze w wersji jednoczęściowej - jest piękny.

Napiszcie dziewczyny jakie są Wasze ulubione stroje kąpielowe. Jakie kolory i  fasony królują  w tym roku na plaży?
Pozdrawiam
Kashya

2 komentarze:

  1. Kasiu, ten chabrowy z calzedonii jest świetny :-) w ogóle bielizna i stroje kąpielowe tej firmy potrafią sprawić, że czujesz się przyjemnie cały dzień :-) Pozdrawiam! Asia B-O

    OdpowiedzUsuń