06 sierpnia 2012

8 minut dla smukłego ciała

Dla zapracowanych, przepracowanych, zestresowanych i zabieganych...

 Kochani, dzisiaj w ten duszny, upalny dzień sierpnia:), myślałam, że mogę tylko leżeć  i "próbować oddychać". A tu jednak po wypiciu puszki Pepsi ( na co dzień tego nie pijam, ale byłam tak smętna, że puszeczka z zawartością kofeiny dobrze mi zrobiła) w konsekwencji zaczęłam ćwiczyć z Ewą Chodakowską - Totalną Metamorfozę.
Jednak czując mały niedosyt i szukając kolejnej dawki energii natknęłam się na You Tube na ćwiczenia  "8 minut".
Szata graficzna i oprawa może nie jest najlepszej jakości, ale dla przełamania rutyny warto spróbować czegoś nowego. Pan prowadzący wygląda jak typowy Amerykanin z hollywoodzkim uśmiechem i typową dla Amerykanów uprzejmością. Zaliczenie każdej serii poszczególnych ćwiczeń sygnalizuje sygnał dźwiękowy. To daje satysfakcję, że kolejny etap za nami.
Ćwiczenia są krótkie - trwają tylko 8 minut, więc nie nudzą.

Oto dwa przykładowe filmiki -  8 minut ABS (brzuszki) i 8 minut pośladki


 źródło : you tube




 Źródło : you tube


  Zatem do dzieła - Sezon bikini nadal TRWA !

 Larysa

4 komentarze:

  1. Szalona - skąd tyle energii?!? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam te ćwiczenia na brzuch i uda. Dałam radę i postaram się robić jedne i drugie po dwa razy dziennie codziennie. Mam nadzieję, że przyniosą efekty + słodycze weg!

    OdpowiedzUsuń
  3. Abs zaliczony,fajne ćwiczonka, tylko czułam bardziej górne mięsnie brzucha, z Ewą czuć te niższe partie ;) Więc można traktować to jako uzupełnienie :) Fajne są też ćwiczenia Mel B ;)

    OdpowiedzUsuń