11 września 2012

Wedding - Karlas & Marcin

Długo zastanawiałam się czy napisać relacje z Najważniejszego Ślubu w moim życiu (oczywiście pomijając swój własny) i po długim namyśle i zgodzie Pary Młodej postanowiłam uwiecznić tę niepowtarzalną chwilę. Oto kilka drobiazgów  z tej wyjątkowej uroczystości :

ZAPROSZENIE




Ręcznie robione pudełeczko przez Panią Edytkę - mam nadzieję, że niebawem będę mogła pokazać Wam jej inne prace w osobnym poście - w woreczku był prezent ślubny:)






I troszeczkę grosików na szczęście!



Parada Herley - ów specjalnie dla Młodej Pary


A tu już Młoda Para...


I ku mojemu wielkiemu, miłemu zaskoczeniu podziękowania dla mnie - jako świadkowej za dobrze "wykonaną pracę".
Dziękuje za piękne słowa zawarte w środku :)






Karlas & Marcin - Wesele było fantastyczne, zabawa super nic dodać nic ująć:)
Jeszcze raz Wiele, wiele Miłości...

Za jakiś czas zdjęcia z sesji narzeczeńskiej i poślubnej w Muzeum PRL - u....

Larysa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz