14 września 2012

Glitter

Gliitter ma w swojej ofercie modną, niedrogą biżuterię dla Pań w każdym wieku. Możemy tam zleźć kolczyki, bransoletki, naszyjniki, ozdoby do włosów, torebki i inne dodatki. Glitter z małej szwedzkiej firmy jest obecnie międzynarodowym koncernem świata mody i posiada 253 sklepy. Biżuteria robiona jest z różnych materiałów min: antyczne złoto i srebro, drewno, futro, guma, kamienie półszlachetne, len, nikiel, perły .Ja posiadam kilka drobiazgów tej firmy i jestem z nich na prawdę zadowolona.

       Polecam - dobra jakość za rozsądną cenę.
A poniżej moje zakupy :


W zasadzie cały ten komplet : naszyjnik, bransoletkę i torebkę zakupiłam na wesele, żeby moje prosta sukienka nieco "ożyła", ale teraz wykorzystuje zarówno naszyjnik jak i bransoletę w codziennych stylizacjach.


A oto mój ostatni nabytek - malusieńkie " złote" wkrętki

Larysa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz