17 września 2012

Inglot - Eyeliner

Firma Inglot powstała w 1983 roku i jest jedną z lepszych polskich firm kosmetycznych. Salony dobrze funkcjonują już w 46 krajach. Myślę, że chociażby dlatego iż jest to Polska produkcja warto kupować ich produkty. Ja już od trzech lat stosuję korektor w kremie Inglota i jestem z niego bardzo zadowolona. Ale dzisiaj będzie o Eyelinerach, które w zasadzie kupiłam eksperymentalnie. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o malowanie kresek zarówno kredką do oczu czy też eyelinerem. Kashya pożyczyła mi ostatnio Eyeliner Nouby, żebym mogła wypróbować jak w ogóle będzie mi wychodziło malowanie kreską na powiece przy jego pomocy. Wyszła świetnie - fakt, że Eyeliner Nouby jest bardzo dobrej jakości, ale biorąc pod uwagę, że robiłam kreskę po raz pierwszy - efekt był naprawdę super. Zdziwiło mnie, że znacznie łatwiej narysowałam kreskę Eyelinerem niż kredką do oczu. Postanowiłam odwiedzić Douglasa i kupić Eyeliner Nouby - niestety nie było tego koloru, który mnie interesował i tym samym wróciłam do domu z dwoma Eyelinerami firmy Inglot - kolor zielony ( z pędzelkiem) i brązowym (z pisakiem).



Skład: Water, PVP, Carnauba Wax, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Ceteareth-20, Lecithin, Methylparaben, Sodium Polyacrylate, Propylparaben, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Trideceth-6 Peg/Ppg 18/18 Dimethicone, [+/-] Mica, Titanium Dioxide, Lauroyl Lysine, Boron Nitride, Triethoxycaprylysilane, Cl 15850, Cl 16035, Cl 19140, Cl 42090, Cl 75470, Cl 77266, Cl 77288, Cl 77289, Cl 77492, Cl 77499, Cl 77510, Cl 77742 

Brązowy

Zielony

Moja opinia : Eyeliner nakłada się naprawdę łatwo (możliwość zrobienia zarówno grubej jak i cienkiej kreski). Efekt jest długotrwały, wytrzymuje spokojnie 10 godzin na powiece z pięknym wyglądem. Kolory są bardzo nasycone i wyraziste. Po aplikacji trzeba poczekać chwilę aż wyschnie, ale nie zdarzyło mi się żeby odbijał mi się na powiece. Mnie łatwiej aplikuje się przy pomocy miękkiego pędzelka ( tak jest w przypadku koloru zielonego) niż pisaka. A do tego cena - bardzo przystępna - kosztuje 20 zł. Polecam jeśli chcecie poeksperymentować lub zaczynacie dopiero malować się przy pomocy Eyelinera.

Ocena 5/5

Larysa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz